Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeanette Bolle - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeanette Bolle - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: bolletje25

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

14 Juni 2012 | Nederland, Vessem

Waar moet je over schrijven, als je nog gewoon thuis bent? Iedereen kent wel de “stress” van wat moet er ook al weer mee en ben ik niets vergeten? Dus dat is niet zo bijster interessant om te vertellen. Het voordeel overigens van niet thuis met je eigen auto en/of caravan vertrekken is, dat je bagage heel erg gelimiteerd is. Wat je niet zelf kunt dragen, blijft thuis ;-)

Dan maar iets schrijven over het land waar we heengaan? Met behulp van internet zit je tegenwoordig sneller “in” een land, dan je er heen kunt vliegen. Wat zegt de Bosatlas Online over Maleisië? Het land heeft zo’n 23.093.000 inwoners, waarvan er ongeveer 1,1 miljoen in Kuala Lumpur, de hoofdstad, wonen. Er wonen niet alleen Maleiers (50%), maar ook Chinezen (24%), Dayaks en andere inheemse volken (11%) en Indiërs (7%).
Zo: dat zijn even genoeg feitjes voor vandaag.

De tassen zijn gepakt: ruimte over!
Het ontbijt voor morgen is gesmeerd: nu zijn echt alle restjes op. De muizen hebben niets meer te eten.

Wij zijn er, denk ik, klaar voor.
Voor iedereen die met ons meereist: veel leesplezier.
En als het een beetje meezit, zullen we jullie gedurende de reis ook alvast wat foto’s laten zien.

Selamat jalan!

• 14 Juni 2012 - 21:31

Linda:

Heel veel plezier! Drink een tea or kopi-tarik, neem een longtong of nasi-lemak als ontbijt... geniet van de verse mango's en papaya's en ENJOY!

• 15 Juni 2012 - 06:25

Marieke:

Zo...de kop is eraf:-)
    Veel plezier en geniet van deze wederom bijzondere reis!

• 16 Juni 2012 - 10:14

Ronald: