Thuis - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeanette Bolle - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeanette Bolle - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

04 Juli 2016 | Nederland, Vessem

Zaterdagmorgen zijn we vertrokken met een uurtje vertraging, vanwege een technisch mankement dat moest worden verholpen. Je zult maar vliegangst hebben, dan stap je denk ik acuut op een boot om thuis te komen. Maar daar hebben wij geen last van.

Het grootste deel van de reis (en Fons ook nog het uurtje extra wachten bij de gate) slapen we ons er wel doorheen.
Want de wekker stond om half vier afgesteld, maar we waren allebei al rond half twee wakker en hebben niet meer geslapen.

Om vier uur is het voor ons nog even zoeken waar we ons ontbijtje moeten nuttigen. We stappen bij het restaurant uit de lift en daar is alles nog donker. En op het moment dat de liftdeuren weer dicht gaan, zien wij geen hand voor ogen meer. Maar met een smartphone kun je gelukkig meer dan alleen maar bellen ;-)

De rest van de reis is voorspoedig verlopen; zelfs de wat wiebelige landing zorgt niet voor verdere problemen.
Nu zijn we al weer ruim twee dagen thuis: even wennen aan de gewone regelmaat en dagelijks bezigheden.

Dank jullie wel voor het meebeleven van onze reis.
Mocht je nog niet alle verslagen hebben gelezen en je mist een paar dagen: dat kan kloppen. Vanwege een technische fout op deze website kan het e.e.a. verdwenen zijn. Achter de schermen wordt er aan gewerkt op alles te herstellen.

Waar onze volgende reis naar toe gaat is ook voor ons nog een vraag. Zodra wij weer op pad gaan, brengen wij je op de hoogte.